Skip to main content

ဖိလစ်ပိုင်နိုင်ငံမှ အသက် ၁၁ နှစ်အရွယ် ကောင်လေးတစ်ဦးသည်

 ဖိလစ်ပိုင်နိုင်ငံမှ အသက် ၁၁ နှစ်အရွယ် ကောင်လေးတစ်ဦးသည် အတန်းပညာအရ ၅ တန်းကျောင်းသားလေးသာဖြစ်သော်လည်း ကျောင်းစရိတ်မတတ်နိုင်တော့၍ ဒေသရှိငွေကြေးအာမခံရုံးတစ်ခုသို့သွားရောက်ကာ အလုပ်သွားလျှောက်ခဲ့သည်။

ရုံးဝန်ထမ်းများမှ ကောင်လေးဧ။်အလုပ်လာလျှောက်ပုံကို အံ့အားသင့်နေကြပြီး မေးမြန်းခဲ့ရာ ကောင်လေးမောင်နှမသုံးယောက်ရှိသော်လည်း ဖခင်ဖြစ်သူမှာဆုံးပါးသွား၍ မိခင်တစ်ယောက်တည်း ရုန်းကန်နေရတာကိုမြင်ပြီး တစ်ဖက်တစ်လမ်းကနေ တတ်နိုင်သလောက်လေး ပြန်ထောက်ပံ့ပေးချင်ခဲ့လို့ဟုဆိုခဲ့သည်။

ထို့နောက်မိခင်ဖြစ်သူ တစ်ယောက်တည်းငွေရှာခြင်းဖြင့် ကျောင်းစရိတ်ပေးဖို့ အခက်အခဲဖြစ်နေရာ ကျောင်းထွက်လိုက်ရမှာစိုးသောကြောင့် ထိုရုံးတွင်ကြမ်းတိုက်တာဖြစ်ဖြစ် တံမြတ်စည်းလှဲတာဖြစ်ဖြစ် သန့်ရှင်းရေးဝန်ထမ်းအဖြစ် ခန့်အပ်ရန် ပြောဆိုခဲ့သည်။

ထို့အပြင်ကောင်လေးသည် အနာဂတ်တွင် လေယာဥ်မှူးတစ်ယောက်ဖြစ်ချင်ကြောင်းဆိုခဲ့၍ ဝန်ထမ်းများမှ ကောင်လေးအား သနားသွားမိပြီး ကျောင်းကိုအပူအပင်မရှိပဲ ကျောင်းတက်နိုင်ရန် ကူညီပေးခဲ့သည်။

Credit : Hlaing (Love Feeling)

Zawgyi

ဖိလစ္ပိုင္ႏိုင္ငံမွ အသက္ ၁၁ ႏွစ္အ႐ြယ္ ေကာင္ေလးတစ္ဦးသည္ အတန္းပညာအရ ၅ တန္းေက်ာင္းသားေလးသာျဖစ္ေသာ္လည္း ေက်ာင္းစရိတ္မတတ္ႏိုင္ေတာ့၍ ေဒသရွိေငြေၾကးအာမခံ႐ုံးတစ္ခုသို႔သြားေရာက္ကာ အလုပ္သြားေလွ်ာက္ခဲ့သည္။

႐ုံးဝန္ထမ္းမ်ားမွ ေကာင္ေလးဧ။္အလုပ္လာေလွ်ာက္ပုံကို အံ့အားသင့္ေနၾကၿပီး ေမးျမန္းခဲ့ရာ ကောင်လေးမောင်နှမသုံးယောက်ရှိသော်လည်း ဖခင်ဖြစ်သူမှာဆုံးပါးသွား၍ မိခင်တစ်ယောက်တည်း ရုန်းကန်နေရတာကိုမြင်ပြီး တစ်ဖက်တစ်လမ်းကနေ တတ်နိုင်သလောက်လေး ပြန်ထောက်ပံ့ပေးချင်ခဲ့လို့ဟုဆိုခဲ့သည်။

ထို့နောက်မိခင်ဖြစ်သူ တစ်ယောက်တည်းငွေရှာခြင်းဖြင့် ကျောင်းစရိတ်ပေးဖို့ အခက်အခဲဖြစ်နေရာ ကျောင်းထွက်လိုက်ရမှာစိုးသောကြောင့် ထိုရုံးတွင်ကြမ်းတိုက်တာဖြစ်ဖြစ် တံမြတ်စည်းလှဲတာဖြစ်ဖြစ် သန့်ရှင်းရေးဝန်ထမ်းအဖြစ် ခန့်အပ်ရန် ပြောဆိုခဲ့သည်။

ထို့အပြင်ကောင်လေးသည် အနာဂတ်တွင် လေယာဥ်မှူးတစ်ယောက်ဖြစ်ချင်ကြောင်းဆိုခဲ့၍ ဝန်ထမ်းများမှ ကောင်လေးအား သနားသွားမိပြီး ကျောင်းကိုအပူအပင်မရှိပဲ ကျောင်းတက်နိုင်ရန် ကူညီပေးခဲ့သည်။

Credit : Hlaing (Love Feeling)

Zawgyi

ဖိလစ္ပိုင္ႏိုင္ငံမွ အသက္ ၁၁ ႏွစ္အ႐ြယ္ ေကာင္ေလးတစ္ဦးသည္ အတန္းပညာအရ ၅ တန္းေက်ာင္းသားေလးသာျဖစ္ေသာ္လည္း ေက်ာင္းစရိတ္မတတ္ႏိုင္ေတာ့၍ ေဒသရွိေငြေၾကးအာမခံ႐ုံးတစ္ခုသို႔သြားေရာက္ကာ အလုပ္သြားေလွ်ာက္ခဲ့သည္။

႐ုံးဝန္ထမ္းမ်ားမွ ေကာင္ေလးဧ။္အလုပ္လာေလွ်ာက္ပုံကို အံ့အားသင့္ေနၾကၿပီး ေမးျမန္းခဲ့ရာ ေကာင္ေလးေမာင္ႏွမသုံးေယာက္ရွိေသာ္လည္း ဖခင္ျဖစ္သူမွာဆုံးပါးသြား၍ မိခင္တစ္ေယာက္တည္း ႐ုန္းကန္ေနရတာကိုျမင္ၿပီး တစ္ဖက္တစ္လမ္းကေန တတ္ႏိုင္သေလာက္ေလး ျပန္ေထာက္ပံ့ေပးခ်င္ခဲ့လို႔ဟုဆိုခဲ့သည္။

ထို႔ေနာက္မိခင္ျဖစ္သူ တစ္ေယာက္တည္းေငြရွာျခင္းျဖင့္ ေက်ာင္းစရိတ္ေပးဖို႔ အခက္အခဲျဖစ္ေနရာ ေက်ာင္းထြက္လိုက္ရမွာစိုးေသာေၾကာင့္ ထို႐ုံးတြင္ၾကမ္းတိုက္တာျဖစ္ျဖစ္ တံျမတ္စည္းလွဲတာျဖစ္ျဖစ္ သန္႔ရွင္းေရးဝန္ထမ္းအျဖစ္ ခန္႔အပ္ရန္ ေျပာဆိုခဲ့သည္။

ထို႔အျပင္ေကာင္ေလးသည္ အနာဂတ္တြင္ ေလယာဥ္မႉးတစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္ေၾကာင္းဆိုခဲ့၍ ဝန္ထမ္းမ်ားမွ ကောင်လေးအား သနားသွားမိပြီး ကျောင်းကိုအပူအပင်မရှိပဲ ကျောင်းတက်နိုင်ရန် ကူညီပေးခဲ့သည်

Comments

Popular posts from this blog

မှတ်သားဖွယ်ရာ စလင်းဝိနည်း

 မှတ်သားဖွယ်ရာ စလင်းဝိနည်း ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  အရိယာကို ပြစ်မှားမိသော် ~~~~~~~~~~~~~~~~~  ကိလေသာအလွန်ထူသော ယနေ့ခေတ်တွင် ဝစီကံအကုသိုလ်ကို အလွယ်တကူ ပြုလုပ်နေမိတတ်ကြသည်။  မိမိတို့ ပြစ်မှားပြောဆိုမိသူတို့တွင် အရိယာသူတော်ကောင်းများလည်း ပါရှိနေတတ်သည်။  အရိယာတို့ကို ပြစ်မှားမိသူကို "အရိယူပဝါဒကံ" ထိုက်သူ ဟု ဆိုရသည်။  ထိုအရိယူပဝါဒကံထိုက်သူသည် သေပြီးသည်၏ အခြားမဲ့၌ နတ်ဘုံ လူ့ဘုံ၌ မဖြစ်မူ၍ အပါယ်ဘုံ၌သာ ဖြစ်ရ၏။  ထို့ကြောင့် ပါရာဇိကဏ်ပါဠိတော်၊ ၆ တွင်  တ ကာယဿ ဘဒေါ ပရံ မရဏာ အပါယံ ဒုဂ်ဂတိံ ဝိနိပါတံ နိရယံ ဥပပန်နာ။   "ထိုအရိယာကို ပြစ်မှား စော်ကားမိသူတို့သည် သေသည့်အခါ အပါယ်လေးပါးသို့ ကပ်ရောက်ကြရကုန်၏" ဟု ဟောတော်မူသည်။  "အရိယာ"ဟု မသိသော်လည်း ပြစ်မှားမိလျှင် အယူပဝါဒကံထိုက်သည်ကို သတိပြုသင့်သည်။  ထို့ကြောင့် သာရတ္ထဋီကာ၊ ပ၊ ၄၀၃ ၌  ဇာနနာဇာနနဉ်စတ်ေထ အပ်ပမာဏံ, အရိယဘာဝေါ ဧဝ ပမာဏံ။  "သိခြင်း၊ မသိခြင်းက ပဓာနမဟုတ်၊ အရိယာဖြစ်ခြင်းသာ ပဓာနတည်း" ဟု မိန့်တော်မူ၏။  အရိယူပဝါဒကံနှင့် စပ်၍ စလင်းဝိနည်းဂဏ္ဌိသစ်ဆရာတော်က အောက်ပါအတိုင်း ရေးသားခဲ့လေသည်။...

မြန်မာ့ မြို့ရွာဒေသများ၏ ရှေးအမည်များ

 မြန်မာ့ မြို့ရွာဒေသများ၏ ရှေးအမည်များ 🇲🇲 ________________________________  ကန္တာရ၀တီ........... ကယား ကမ္ဘောဇ .............  ရှမ်း ကုသိနာဂရ .......... ပုသိမ် ကေတုမတီ .......... တောင်ငူ ကေလာသ ....... ကျိုက်ထိုဘီးလင်းတောင်ဘက် ကောသမ္ဘီ ............  ကြို့ပင်၊ ညောင်ရွှေမြောက်ဘက်  ခေမရဋ္ဌ ......... ကျိုင်းတုံ ခေါသန္တီ ......... မြင်းမြေ၊ ရွှေဘိုအနီး ခတ္တိယ .........  ဧရာဝတီမြစ်ဝကျွန်းပေါ် ဂန္ဓာရ ............ စိန့်၊ ကချင်ပြည်နယ် စေတုတ္တရာ .... စလင်းအနောက်ဘက် စိနရဋ္ဌ ..........  ကချင်ပြည်နယ်  စန္ဒပူရ ................  မဏိပူရဘက်နယ်စပ် စမ္ပာနဂရ ............  သပိတ်ကျင်းမြောက်ဘက် ဇေယဝဍ်ဎန ........... တောင်ငူနယ် ဇေယျပူရ ............ စစ်ကိုင်း ဇောတိနုဂရ ......... ကျိုင်းဟုံကြီး စိစွမ်ပန္နားလူ{၁၂}နယ် တတ္ထဒေသ ........... ခန်းခြောက်မြေ၊ ပုဂံနယ်  တမ္ပဒီပ ......................  ဧရာဝတီမြောက်ပိုင်း ဓညဝတီ ....................  မြောက်ဦး ဒုတ္ထ၀တီ/ဒုဋ္ဌဝတီ ......... မြစ်ငယ် ဒွာရာဝတီ .................... သံတွဲ နဂရာဇာ ....................  ...

ကျို့ထိုး(ကျွတ်ထိုး)ပျောက်နည်း

ကျို့ထိုး(ကျွတ်ထိုး)ပျောက်နည်း **************************** ကျွတ်ထိုးခြင်းကိုတစ်ခါတရံ လူတိုင်းဖြစ်ဖူးကြ မည်ဟုထင်မိပါသည်။ အစာလွန်၍လည်းကောင်း၊ အစာစားပြီးချိန်၌လည်းကောင်း၊ လေကြောင့်လည်းကောင်း ဖြစ်တတ်ကြပါသည်။ကျွန်တော်တို့ငယ်ငယ်က ကျွတ်ထိုးပျောက်ရန်နားကိုပိတ်၍ရေအဝသောက်ခြင်းဖြင့်ကုသခဲ့ကြပါသည်။ ထို့အပြင် မိရိုးဖလာနည်းများ ဆေးပညာနည်းများလည်း ရှိကြပါသည်။ ကျွတ်ထိုးလျှင် အသက်ရှုခက်ခဲခြင်း ၊စိတ် အဆင်မပြေဖြစ်ခြင်းနှင့် စကားပြောခြင်း အိပ်ပျော်ရန်ခက်ခဲခြင်းများလည်းဖြစ်တတ်ပါသည်။ထိုအခါစိတ်အဆင်မပြေမှုကြောင့် ဒေါသထွက်၍ ပိုဆိုးတတ်ပါသည်။ ထိုကြောင့်ကျွတ်ထိုးလျှင်ဝေဒနာကို သည်းခံဖို့အရေးကြီးပါသည်။  ယခုနည်းမှာ စိတ်ကိုအခြေခံ၍ အသက်ရှုမှု နည်းအရကုသခြင်းဖြစ်ပါသည်။ (၁)ပထမဦးစွာ ရေကိုသင့်တင့်အောင်သောက်ပါ။ (၂)လေအဝင်အထွက်ကောင်းသောနေရာတွင် ဘေးစောင်းလှဲ၍ဖြစ်စေ ထိုင်လျှက်ဖြစ်စေ သက်တောင့်သက်သာ နေရာယူပါ။ (၃)လေကိုအဆုတ်ထဲသို့တစ်ဝ အပြည့်ရှုသွင်းပါ။ရှုထားသောလေကိုပြန်ထုတ်သောအခါ တစ်ဝက်ခန့်သာပြန်ထုတ်ပါ ။အဆုတ်ထဲတွင်လေချန်ထားပါ။ပြီးလျှင် ထုတ်ထားသောလေကိုရှုပါ။ (၄)အထက်ပါအတိုင်း အပြည့်ရှု ၊တစ်ဝက်ထုတ် ၊အပြည့်ဖြစ်အောင် တစ်ဝက်ပြန်ရှု ၄...